masse en ordre de marche

Romanian translation: masa proprie a vehiculului/a vehiculului gata de drum

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:masse en ordre de marche
Romanian translation:masa proprie a vehiculului/a vehiculului gata de drum
Entered by: Carmen Ciobaca

07:44 Jan 29, 2016
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / certificat auto
French term or phrase: masse en ordre de marche
Pe un certificat de înmatriculare autovehicul.
Carmen Ciobaca
Romania
masa proprie a vehiculului/a vehiculului gata de drum
Explanation:
"Le poids à vide ou « en ordre de marche» est la « masse du véhicule carrossé en ordre de marche (avec fluide de refroidissement, lubrifiant, carburant, roue de secours, outillage et conducteur)." - http://www.ffaccc.fr/files_news/094903dossier_la_charge_util...
"Conform legislatiei romane, "masa proprie" a unui vehicul este masa pe care vehiculul o are cand este capabil sa se puna in miscare: cu ulei de motor, carburant samd." - http://beta.gandul.info/stiri/directia-politiei-rutiere-face...
http://www.euload.com/legis/legis.116.php
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4masa proprie a vehiculului/a vehiculului gata de drum
TRAD Melina
4masa (greutate) legal autorizata
Irina Lazarescu


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
masa (greutate) legal autorizata


Explanation:
... aplicabila in conditii de functionare.


    Reference: http://dictionnaire.reverso.net/francais-synonymes/ordre%20d...
Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
masa proprie a vehiculului/a vehiculului gata de drum


Explanation:
"Le poids à vide ou « en ordre de marche» est la « masse du véhicule carrossé en ordre de marche (avec fluide de refroidissement, lubrifiant, carburant, roue de secours, outillage et conducteur)." - http://www.ffaccc.fr/files_news/094903dossier_la_charge_util...
"Conform legislatiei romane, "masa proprie" a unui vehicul este masa pe care vehiculul o are cand este capabil sa se puna in miscare: cu ulei de motor, carburant samd." - http://beta.gandul.info/stiri/directia-politiei-rutiere-face...
http://www.euload.com/legis/legis.116.php


TRAD Melina
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search