entraîneur automatique

Slovak translation: automatický podávač

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:entraîneur automatique
Slovak translation:automatický podávač
Entered by: Martin Skara, PhD.

06:10 Aug 7, 2013
French to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
French term or phrase: entraîneur automatique
"Les parties saillantes mobiles de toute machine ou de tout entraîneur automatique, boutons et vis, ainsi que les organes de transmission, tels que chaînes, poulies, courroies et arbres à rotation, doivent pour autant qu'ils présentent un danger, être complètement protégés."

Je to text o bitúnkoch a neviem sa dopátrať, čo presne je entraîneur automatique. Našla som, že by to mohol byť "automatický podávač", ale nie som si istá.
Ďakujem už vopred za návrhy.
Gabriela Simonova
Italy
automatický podávač
Explanation:
Preklad Lucie: podávač materiálu je ok. Ale chýba v ňom spresnenie, že ide o podávač automatický, na rozdiel od manuálnych, prípadne krokových podávačov. Ja by som nerobil veľkú vedu a termín automatický podávač je podľa mňa bez debaty správny.
Selected response from:

Martin Skara, PhD.
Slovakia
Grading comment
Ďakujem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4automatický podávač
Martin Skara, PhD.
4podávač materiálu
Lucie Pucikova


  

Answers


1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podávač materiálu


Explanation:
Webové stránky na ilustráciu:
http://www.drevarskestroje.sk/podavacsf444n-8
http://www.strojeslovakia.sk/drevoobrabacie-stroje/product/1...



Lucie Pucikova
Italy
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatický podávač


Explanation:
Preklad Lucie: podávač materiálu je ok. Ale chýba v ňom spresnenie, že ide o podávač automatický, na rozdiel od manuálnych, prípadne krokových podávačov. Ja by som nerobil veľkú vedu a termín automatický podávač je podľa mňa bez debaty správny.

Martin Skara, PhD.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ďakujem!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search