KudoZ home » French to Bulgarian » Art/Literary

Jacques Dalcroze

Bulgarian translation: Жак Далкроз, метод за лечение чрез танц

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Jacques Dalcroze
Bulgarian translation:Жак Далкроз, метод за лечение чрез танц
Entered by: guernica70

08:40 Jan 27, 2003
French to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
French term or phrase: Jacques Dalcroze
Êàê ñå òðàíñðèáèðà òîâà èìå è èìà ëè äðóãî íàçâàíèå íà íåãîâàòà ñèñòåìà, îñâåí ìóçèêàëíî-êèíåçèîëîãè÷íà - íåùî êàòî èçêóñòâî íà òàíöà?
Evelina Mineva
Жак Далкроз
Explanation:
Ако това е музикално-кинезиологична система, може да се нарече и "лечение чрез танц" или "рехабилитация чрез средствата на танца"
Selected response from:

guernica70
Grading comment
Същевременно бах задала въпроса и като "български тълковен"- Bulgarian monolingual и получих много точен отговор. Но трябва и на вас да благодаря за усилията.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Жак ДАЛКРОЗ
Antonia Tabakova
4Жак Далкроз
guernica70


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Жак ДАЛКРОЗ


Explanation:
Да съжаление, знам само транскрипцията
Успех !

Antonia Tabakova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Жак Далкроз


Explanation:
Ако това е музикално-кинезиологична система, може да се нарече и "лечение чрез танц" или "рехабилитация чрез средствата на танца"

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 10
Grading comment
Същевременно бах задала въпроса и като "български тълковен"- Bulgarian monolingual и получих много точен отговор. Но трябва и на вас да благодаря за усилията.