KudoZ home » French to Czech » Automotive / Cars & Trucks

queue de valve

Czech translation: dřík ventilu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:queue de valve
Czech translation:dřík ventilu
Entered by: Vlasta Jiranová

20:04 Dec 6, 2010
French to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / sloupek řízení
French term or phrase: queue de valve
další součást toho sloupku
Vlasta Jiranová
Czech Republic
dřík ventilu
Explanation:
mohlo by se jednat o řídicí/ovládací ventil hydraulického systému, dřík mají ventily obecně, viz např. zde
http://www.schwer.cz/seiten/prees.html

jinak obecně, nějakou terminologii plus popis různých systémů řízení byste mohla najít např. zde:
http://www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=470

Selected response from:

Lukáš Georgiev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dřík ventilu
Lukáš Georgiev
3stopka ventilu
Ales Horak


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stopka ventilu


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 31

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dřík ventilu


Explanation:
mohlo by se jednat o řídicí/ovládací ventil hydraulického systému, dřík mají ventily obecně, viz např. zde
http://www.schwer.cz/seiten/prees.html

jinak obecně, nějakou terminologii plus popis různých systémů řízení byste mohla najít např. zde:
http://www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=470



Lukáš Georgiev
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 48