KudoZ home » French to Czech » Automotive / Cars & Trucks

essai de la tenue sous intrusion basse de la position du volant

Czech translation: zkouška odolnosti polohy volantu při násilném vniknutí (do vozu)


08:38 Dec 8, 2010
French to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Sloupek řízení
French term or phrase: essai de la tenue sous intrusion basse de la position du volant
jde o zkoušku sloupku
Vlasta Jiranová
Czech Republic
Czech translation:zkouška odolnosti polohy volantu při násilném vniknutí (do vozu)
Explanation:
nebo "zkouška chování" (tenue au choc = chování při nárazu)
to už si jistě kdyžtak nějak přeformulujete

intrusion basse - vniknutí za použití hrubého násilí
(vycházím ze slov. reanultu: alarm anti-intrusion = poplašné zařízení proti vniknutí)

tipuji, že jde spíš o to, že když je volant zamčený a zloděj se pokusí prdukým trhnutím za volant zámek ulomit, jestli to vydrží
Selected response from:

Lukáš Georgiev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zkouška odolnosti polohy volantu při násilném vniknutí (do vozu)
Lukáš Georgiev
2zkouška odolnosti proti vniknutí volantu do interiéru (při nárazu)
Ales Horak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zkouška odolnosti proti vniknutí volantu do interiéru (při nárazu)


Explanation:
velká nejistota

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 31

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zkouška odolnosti polohy volantu při násilném vniknutí (do vozu)


Explanation:
nebo "zkouška chování" (tenue au choc = chování při nárazu)
to už si jistě kdyžtak nějak přeformulujete

intrusion basse - vniknutí za použití hrubého násilí
(vycházím ze slov. reanultu: alarm anti-intrusion = poplašné zařízení proti vniknutí)

tipuji, že jde spíš o to, že když je volant zamčený a zloděj se pokusí prdukým trhnutím za volant zámek ulomit, jestli to vydrží

Lukáš Georgiev
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbynek Taborsky: Skvělá logika! :)
41 mins
  -> díky

agree  Ales Horak: jj, kápnul jsi na to
47 mins
  -> díky