KudoZ home » French to Czech » Automotive / Cars & Trucks

jeu franc - jeu nul

Czech translation: efektivní vůle


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:jeu franc
Czech translation:efektivní vůle
Entered by: Vlasta Jiranová

08:39 Dec 8, 2010
French to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Sloupek řízení
French term or phrase: jeu franc - jeu nul
díky!
Vlasta Jiranová
Czech Republic
efektivní vůle - nulová vůle
Explanation:
taky to můžete u toho držáku opsat, např:
Při zatížení XY nesmí poloha držáku vykazovat žádnou mechanickou vůli.
Tolerovaná vůle v úhlovém měrném systému = 0.
apod.
Selected response from:

Lukáš Georgiev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4efektivní vůle - nulová vůle
Lukáš Georgiev
3malá vůle - žádná vůle
Ales Horak


Discussion entries: 19





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
malá vůle - žádná vůle


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 31

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
efektivní vůle - nulová vůle


Explanation:
taky to můžete u toho držáku opsat, např:
Při zatížení XY nesmí poloha držáku vykazovat žádnou mechanickou vůli.
Tolerovaná vůle v úhlovém měrném systému = 0.
apod.

Lukáš Georgiev
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 48