KudoZ home » French to Czech » Automotive / Cars & Trucks

parametre de la fenêtre exponentielle

Czech translation: parametr exponenciálního okna


08:41 Dec 8, 2010
French to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / graf
French term or phrase: parametre de la fenêtre exponentielle
jde o popisky ke grafu - může být fenetre nějaký rozsah v tom grafu?
děkuji
Vlasta Jiranová
Czech Republic
Czech translation:parametr exponenciálního okna
Explanation:
Okenní transformace znamená položení předepsaného profilu na
časový signál dříve, než se provede Fourierova transformace.
Profily oken jsou představovány časovou funkcí w(t).
Analyzovaný signál je x'(t) = x(t)⋅w(t)

www.337.vsb.cz/materialy/experimentalni_modalni.../PR_3.pdf
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3parametr časového okna s exponenciálním vážením
Lukáš Georgiev
3parametr exponenciálního okna
Ales Horak


Discussion entries: 5





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parametr exponenciálního okna


Explanation:
Okenní transformace znamená položení předepsaného profilu na
časový signál dříve, než se provede Fourierova transformace.
Profily oken jsou představovány časovou funkcí w(t).
Analyzovaný signál je x'(t) = x(t)⋅w(t)

www.337.vsb.cz/materialy/experimentalni_modalni.../PR_3.pdf

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 31

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parametr časového okna s exponenciálním vážením


Explanation:
ale v praxi se to asi zkracuje, jak píše Aleš

Lukáš Georgiev
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 48