KudoZ home » French to Czech » Chemistry; Chem Sci/Eng

le service de sécurité et d’environnement

Czech translation: odbor/úsek bezpečnosti a ochrany životního prostředí


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:le service de sécurité et d’environnement
Czech translation:odbor/úsek bezpečnosti a ochrany životního prostředí
Entered by: Ales Horak

09:09 Aug 29, 2014
French to Czech translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / bezpečnostní list
French term or phrase: le service de sécurité et d’environnement
MESURES DE LUTTE CONTRE L’INCENDIE
Mesures techniques immédiate :
Prévenir immédiatement le service de sécurité et d’environnement.

díky!
Ales Horak
Czech Republic
odbor/úsek bezpečnosti a ochrany životního prostředí
Explanation:
konkrétní název záleží na kontextu - jde-li o odbor/úsek/oddělení...
Selected response from:

Radana_K
Czech Republic
Grading comment
děkuji i kolegovi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odbor/úsek bezpečnosti a ochrany životního prostředí
Radana_K
3útvar zodpovědný za bezpečnost a ochranu životního prostředí
Pavel Bartusek


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odbor/úsek bezpečnosti a ochrany životního prostředí


Explanation:
konkrétní název záleží na kontextu - jde-li o odbor/úsek/oddělení...

Radana_K
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji i kolegovi

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
útvar zodpovědný za bezpečnost a ochranu životního prostředí


Explanation:
Myslím, že půjde o oblast Hygiène, sécurité, environnement (HSE), pro kterou musí mít každý podnik ve FR připraveny nejrůznější plány, postupy a náležité orgány složené ze zástupců zaměstanců a zaměstnavatelů (jako CHSCT) apod. Spíš bych tedy hlasoval pro nějaký vnitropodnikový výbor. Ale asi by pomohlo víc kontextu, nekde dále v textu by to mohlo být rozepsané.

Pavel Bartusek
Native speaker of: Native in CzechCzech