KudoZ home » French to Czech » Electronics / Elect Eng

Pratique et confortable: plus de bouteilles ou de packs a porter, gain d´effort

Czech translation: Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prost


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Pratique et confortable: plus de bouteilles ou de packs a porter, gain d´effort
Czech translation:Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prost
Entered by: Simona Holejsovska

14:03 Feb 5, 2012
French to Czech translations [PRO]
Marketing - Electronics / Elect Eng
French term or phrase: Pratique et confortable: plus de bouteilles ou de packs a porter, gain d´effort
Pratique et confortable: plus de bouteilles ou de packs a porter, gain d´effort et d´espace derangement.

Potrebuji prosim pomoci s touto vetou....

Diky moc!
Simona Holejsovska
Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prost
Explanation:
Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prostory

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2012-02-05 14:13:08 GMT)
--------------------------------------------------

- předpokládám, že poslední dvě slova originál. textu byla omylem spojena dohromady, zatímco se jedná o "espace de rangement" - je tomu tak?
Selected response from:

Radana_K
Czech Republic
Grading comment
Diky, hezky den!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prost
Radana_K
3Praktické a pohodlné: více současně přepravovaných lahví nebo balení a úspora energie
Ales Horak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Praktické a pohodlné: více současně přepravovaných lahví nebo balení a úspora energie


Explanation:
asi tak

--------------------------------------------------
Note added at 6 min (2012-02-05 14:09:52 GMT)
--------------------------------------------------

a menší velikost vkládacího prostoru

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prost


Explanation:
Praktické a pohodlné: již nemusíte nosit lahve či (nápojové) krabice, ušetříte námahu i úložné prostory

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2012-02-05 14:13:08 GMT)
--------------------------------------------------

- předpokládám, že poslední dvě slova originál. textu byla omylem spojena dohromady, zatímco se jedná o "espace de rangement" - je tomu tak?

Radana_K
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Diky, hezky den!