KudoZ home » French to Dutch » Art, Arts & Crafts, Painting

autres visiteurs du même type

Dutch translation: soortgelijke bezoekers


08:35 Dec 12, 2010
French to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
French term or phrase: autres visiteurs du même type
De volledige zin luidt: "Construit sur l’héritage du passé minier de la région de Genk, le centre polyvalent C-Mine a concrétisé la transformation d’un ancien site industriel en un centre pour entrepreneurs et autres visiteurs du même type."

Ik heb de constituent voorlopig vertaald als "bezoekers met gelijkaardige interesses", maar ik twijfel er sterk aan of hier wel hetzelfde mee bedoeld wordt... "centre pour entrepreneurs" staat in een brochure over dit centrum in het Nederlands vertaald als "centrum voor ondernemerschap", maar ik heb in mijn vertaling gekozen voor "centrum voor ondernemers", om af te kunnen stemmen op die "visiteurs". Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt.
Jo Renette
Belgium
Dutch translation:soortgelijke bezoekers
Explanation:
Geen idee wat dat dan zijn.
Selected response from:

Gerard de Noord
France
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5soortgelijke bezoekers
Gerard de Noord
3 +2andere bezoekers uit diezelfde hoekRoy vd Heijden


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
soortgelijke bezoekers


Explanation:
Geen idee wat dat dan zijn.

Gerard de Noord
France
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elma de Jong
37 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  Zerlina
6 hrs

agree  Katrien Hendrickx: Lijkt mij goed!
10 hrs

agree  Imanol
1 day 37 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
andere bezoekers uit diezelfde hoek


Explanation:
of 'kring'

Bezoekers die niet behoren tot de doelgroep der ondernemers, maar daarmee wel raakvlakken hebben.

Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zerlina: ook
4 hrs

agree  Carolien de Visser
5 hrs