KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

organes sociaux

Dutch translation: sociale organen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:organes sociaux
Dutch translation:sociale organen
Entered by: Marijke Mayer

13:26 Jan 4, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial / spaarplan
French term or phrase: organes sociaux
dans le délai compris entre la date à laquelle les organes sociaux de ATOS ORIGIN SA ont connaissance d'une information qui, si elle était rendue publique, pourrait avoir une incidence significative sur le cours des titres de XXX, et la date postérieure de dix séances de bourse à celle où cette information est rendue publique.
Marijke Mayer
Netherlands
sociale organen
Explanation:
klinkt misschien wat eigenaardig, maar is wel juist - redelijk wat referenties, trouwens:

Ref.:

... De huidige regels inzake raadpleging van de sociale organen
en paritair beheer blijven onverkort gelden. ...

www.cdv-oca.be/nl/twpijl/Ondplannieuw.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Evert, ik denk dat je gelijk hebt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sociale organen
Evert DELOOF-SYS
5sociale organen
5sociale organen
4 -1sociale partnersLinda Ferwerda


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
sociale partners


Explanation:
een suggestie!
Is dit de job voor Transperfect, Marijke?

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Joeri Van Liefferinge: Zijn niet noodzakelijk partners.
13 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sociale organen


Explanation:
klinkt misschien wat eigenaardig, maar is wel juist - redelijk wat referenties, trouwens:

Ref.:

... De huidige regels inzake raadpleging van de sociale organen
en paritair beheer blijven onverkort gelden. ...

www.cdv-oca.be/nl/twpijl/Ondplannieuw.htm


Native speaker of:

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sociale organen


Explanation:
klinkt misschien wat eigenaardig, maar is wel juist - redelijk wat referenties, trouwens:

Ref.:

... De huidige regels inzake raadpleging van de sociale organen
en paritair beheer blijven onverkort gelden. ...

www.cdv-oca.be/nl/twpijl/Ondplannieuw.htm


Native speaker of:

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sociale organen


Explanation:
klinkt misschien wat eigenaardig, maar is wel juist - redelijk wat referenties, trouwens:

Ref.:

... De huidige regels inzake raadpleging van de sociale organen
en paritair beheer blijven onverkort gelden. ...

www.cdv-oca.be/nl/twpijl/Ondplannieuw.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917
Grading comment
Evert, ik denk dat je gelijk hebt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joeri Van Liefferinge
12 mins