KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

capital protégé

Dutch translation: kapitaalsbescherming


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:capital protégé
Dutch translation:kapitaalsbescherming
Entered by: Anneken

08:44 Jan 22, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: capital protégé
Caractéristiques et risques des instruments hybrides à capital protégé
(uit beleggingsgids)
Anneken
kapitaalgarantie
Explanation:
De financiële instrumenten worden zodanig gehanteerd dat het kapitaal niet kan worden aangesproken.
Selected response from:

Jan Duinstra
France
Grading comment
Uit welingelichte bron heb ik vernomen dat de correcte vertaling "kapitaalsbescherming" is. Toch bedankt voor de moeite, je zette me op het juiste spoor!
Groetjes,

Anneken
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kapitaalgarantie
Jan Duinstra
4vast kapitaalLinda Ferwerda


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vast kapitaal


Explanation:
Volgens mij wordt dit bedoeld.
Misschien een nieuw uitgangspunt voor je.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapitaalgarantie


Explanation:
De financiële instrumenten worden zodanig gehanteerd dat het kapitaal niet kan worden aangesproken.

Jan Duinstra
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 40
Grading comment
Uit welingelichte bron heb ik vernomen dat de correcte vertaling "kapitaalsbescherming" is. Toch bedankt voor de moeite, je zette me op het juiste spoor!
Groetjes,

Anneken