KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

différentiel compétitif

Dutch translation: goed gestructureerd aanbod (van diensten of van goederen)


07:57 Apr 3, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: différentiel compétitif
Une équipe mixte sera mise sur pied afin d'assurer la création d'un différentiel compétitif grâce à l'innovation dans les métiers comme dans les technologies.
Kaat
Dutch translation:goed gestructureerd aanbod (van diensten of van goederen)
Explanation:
Ik denk ook niet dat het om een percentage of prijzen gaat, eerder om een assortiment producten of een servicepakket, dat de firma in staat stelt zich te onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Zeg dat eens in goed Nederlands...
N.B. De vertaling van "compétitif" is wel "concurrerend", bij "competitief" denken we aan sport.
Selected response from:

xxxNicolette Ri
Grading comment
Dank je wel.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1competitief differentieelTony Vandenborn
4goed gestructureerd aanbod (van diensten of van goederen)xxxNicolette Ri
3concurrerend percentage
Drs. Pieter Stolwijk


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
concurrerend percentage


Explanation:
mooi is het niet, maar hangt af van de context

Drs. Pieter Stolwijk
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 89

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
competitief differentieel


Explanation:
Gewoon letterlijk vertalen mag hier... Als je liever niet differentieel gebruikt mag ook 'competitief potentieel' of competitief resp. slagvaardig team'. Het gaat zeker niet om een percentage !

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Madeleine van Zanten
2 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
goed gestructureerd aanbod (van diensten of van goederen)


Explanation:
Ik denk ook niet dat het om een percentage of prijzen gaat, eerder om een assortiment producten of een servicepakket, dat de firma in staat stelt zich te onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Zeg dat eens in goed Nederlands...
N.B. De vertaling van "compétitif" is wel "concurrerend", bij "competitief" denken we aan sport.

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 824
Grading comment
Dank je wel.