respecter l’équité

Dutch translation: iedereen op gelijke voet behandelen

French term or phrase:respecter l’équité
Dutch translation:iedereen op gelijke voet behandelen
Entered by: Annette van der Lei

13:26 Nov 21, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general)
French term or phrase: respecter l’équité
X rappelle qu’en matière de rémunération, le groupe veille à respecter l’équité, récompenser la performance, appliquer la réglementation en vigueur dans chaque pays et que les négociations se tiennent dans les sites au plus près de chaque collaborateur.
Annette van der Lei
Spain
iedereen op gelijke voet behandelen
Explanation:
*
Selected response from:

Gerda Rijsselaere
Belgium
Grading comment
bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4redelijkheid en billijkheid in acht nemen
Bram Poldervaart
3iedereen op gelijke voet behandelen
Gerda Rijsselaere
3... er op toeziet de gelijkheid te respecteren,...
xxxreebecca


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
... er op toeziet de gelijkheid te respecteren,...


Explanation:
Lijkt mij het meest voor de hand liggende...

Gelijkheid waartussen eigenlijk? Want dat kan een verschil maken

xxxreebecca
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
Notes to answerer
Asker: het gaat over secundaire voorwaarden die in de verschillende landen waar de groep actief is, bestaan


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
redelijkheid en billijkheid in acht nemen


Explanation:
Bij verhuizing van een werknemer op verzoek van de werkgever zal
deze laatste de gebruikelijke kosten van transport en de kosten van telefoonaansluiting
voor zijn rekening nemen en daarnaast naar redelijkheid
en billijkheid een tegemoetkoming vaststellen voor alle andere in verband
met de verhuizing door de werknemer gemaakte noodzakelijke kosten

Bram Poldervaart
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
iedereen op gelijke voet behandelen


Explanation:
*

Gerda Rijsselaere
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 35
Grading comment
bedankt!