KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

solde non détenu

Dutch translation: alle uitstaande aandelen


19:36 Dec 7, 2010
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: solde non détenu
C’est dans ce cadre que le Conseil d’administration a pris la décision unanime de lancer une offre sur le solde non détenu du capital de xxx.
Helena Vansynghel
Belgium
Dutch translation:alle uitstaande aandelen
Explanation:
Een overnamebod op alle uitstaande aandelen in het kapitaal van xxx (op de resterende aandelen die nog niet in bezit zijn).

Voorbeeld:

« Quelles sont les intentions de Publigaz ? Rester dans Distrigaz lorsqu’Eni lancera l’offre publique d’achat sur le solde non détenu comme la loi le prévoit ? »
(http://archives.lesoir.be/publigaz-est-proche-d-8217-un-acco...

“ENI, de Italiaanse energiegroep die sinds kort hoofdaandeelhouder is van Distrigas, brengt een verplicht overnamebod uit op de aandelen van de Belgische aardgasdistributeur die het nog niet in bezit heeft”
(http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen_energie/ENI_brengt_b...

Prospectus:

"Onvoorwaardelijk verplicht gemengd openbaar overnamebod
door
Eni Gas & Power Belgium SA
Op alle aandelen nog niet in het bezit van Eni Gas & Power Belgium SA
in
Distrigas NV/Distrigaz SA"
http://www.distrigas.eu/Content/aboutus/investors/documents/...
Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
thx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2alle uitstaande aandelenRoy vd Heijden
2uitstaand saldo
Katrien Hendrickx


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uitstaand saldo


Explanation:
Dit heb ik in een machine-vertaling gevonden.
In de eerste link staat een uitleg voor "uitstaand saldo".


    Reference: http://www.verstandiglenen.nl/lenen/lening-informatie/kredie...
Katrien Hendrickx
Belgium
Meets criteria
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
alle uitstaande aandelen


Explanation:
Een overnamebod op alle uitstaande aandelen in het kapitaal van xxx (op de resterende aandelen die nog niet in bezit zijn).

Voorbeeld:

« Quelles sont les intentions de Publigaz ? Rester dans Distrigaz lorsqu’Eni lancera l’offre publique d’achat sur le solde non détenu comme la loi le prévoit ? »
(http://archives.lesoir.be/publigaz-est-proche-d-8217-un-acco...

“ENI, de Italiaanse energiegroep die sinds kort hoofdaandeelhouder is van Distrigas, brengt een verplicht overnamebod uit op de aandelen van de Belgische aardgasdistributeur die het nog niet in bezit heeft”
(http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen_energie/ENI_brengt_b...

Prospectus:

"Onvoorwaardelijk verplicht gemengd openbaar overnamebod
door
Eni Gas & Power Belgium SA
Op alle aandelen nog niet in het bezit van Eni Gas & Power Belgium SA
in
Distrigas NV/Distrigaz SA"
http://www.distrigas.eu/Content/aboutus/investors/documents/...

Roy vd Heijden
Belgium
Meets criteria
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 77
Grading comment
thx!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNMR
16 hrs

agree  Sindy Cremer
20 hrs