KudoZ home » French to Dutch » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

pour servir et valoir ce que de droit

Dutch translation: teneinde rechtens te dienen en te gelden


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pour servir et valoir ce que de droit
Dutch translation:teneinde rechtens te dienen en te gelden
Entered by: Dineke Vermet

22:28 Nov 3, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
French term or phrase: pour servir et valoir ce que de droit
Op een Algerijns bewijs van woonst staat de volgende zin: 'En foi de quoi le présent certificat lui est délivré pour servir et valoir ce que de droit.' Kan iemand me helpen met de vertaling van 'pour servir et valoir ce que de droit'? Alvast bedankt.
Karen D
Belgium
teneinde rechtens te dienen en te gelden
Explanation:
Ik gebruik altijd deze term, weet niet meer waar ik dat vandaan heb.
Selected response from:

Dineke Vermet
Netherlands
Grading comment
Hartelijk bedankt voor je hulp.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5teneinde rechtens te dienen en te gelden
Dineke Vermet
2om te dienen waar nodigkalkje


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
om te dienen waar nodig


Explanation:
Ik vond op onderstaande link wel uitleg in het Frans, maar ben niet zeker van het Nederlands.


    Reference: http://www.languefrancaise.net/forum/viewtopic.php?id=1512
kalkje
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
teneinde rechtens te dienen en te gelden


Explanation:
Ik gebruik altijd deze term, weet niet meer waar ik dat vandaan heb.

Dineke Vermet
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hartelijk bedankt voor je hulp.