KudoZ home » French to Dutch » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

l'Assemblée Populaire Communale

Dutch translation: Assemblée Populaire Communale


22:31 Nov 3, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
French term or phrase: l'Assemblée Populaire Communale
Een Algerijns bewijs van woonst wordt ondertekend door 'le Président de l'Assemblée Populaire Communale'. Heeft iemand ervaring met de vertaling van 'l'Assemblée Populaire Communale'? Alvast bedankt.
Karen D
Belgium
Dutch translation:Assemblée Populaire Communale
Explanation:
Het gaat om een equivalent van een gemeenteraad, maar ik zou het gewoon laten staan.
Selected response from:

kalkje
Grading comment
Goed, hartelijk dank voor je hulp.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Assemblée Populaire Communalekalkje
4college van burgemeester en schepenen of schepencollege (in België)
hilde schuermans


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
college van burgemeester en schepenen of schepencollege (in België)


Explanation:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Assemblée_populaire_communale




hilde schuermans
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Goed, hartelijk dank voor je hulp.


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Assemblée Populaire Communale


Explanation:
Het gaat om een equivalent van een gemeenteraad, maar ik zou het gewoon laten staan.

kalkje
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Goed, hartelijk dank voor je hulp.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maartje Giebels: eventueel met een vertaling tussen haakjes
4 hrs