International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » French to Dutch » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

portant promulgation de

Dutch translation: tot afkondiging van


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:portant promulgation de
Dutch translation:tot afkondiging van
Entered by: Ingeborg Gonizzi

08:14 Nov 13, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / geboorteakte
French term or phrase: portant promulgation de
Op een Marokkaanse geboorteakte staat 'décret du 5 octobre 2002 portant promulgation de la N°.. relative à l'état civil'. Kan iemand me helpen met een vlotte vertaling van 'portant promulgation de'? Alvast bedankt.
Karen D
Belgium
zie hieronder
Explanation:
Het decreet van 5 oktober waarin wet nr.X met betrekking tot de burgerlijke staat wordt afgekondigd

Denk ik, hoewel dat 'wet' niet in jouw tekst voorkomt. Maar ik zou niet weten waar dat No. dan betrekking op heeft.
Selected response from:

Ingeborg Gonizzi
Netherlands
Grading comment
Goed, hartelijk dank voor je hulp.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zie hieronder
Ingeborg Gonizzi
3(decreet ...) tot afkondiging van (Wet nr. betreffende de burgende stand)hirselina


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zie hieronder


Explanation:
Het decreet van 5 oktober waarin wet nr.X met betrekking tot de burgerlijke staat wordt afgekondigd

Denk ik, hoewel dat 'wet' niet in jouw tekst voorkomt. Maar ik zou niet weten waar dat No. dan betrekking op heeft.

Ingeborg Gonizzi
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Goed, hartelijk dank voor je hulp.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(decreet ...) tot afkondiging van (Wet nr. betreffende de burgende stand)


Explanation:
Zo zou ik het doen

--------------------------------------------------
Note added at 42 days (2008-12-25 13:30:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Er gebeuren hier vreemde dingen

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: Heb ik zo vertaald. Hartelijk dank voor je hulp.