KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

un soin haute tolérance

Dutch translation: verzorging voor de gevoelige huid


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:un soin haute tolérance
Dutch translation:verzorging voor de gevoelige huid
Entered by: Nadjezda Heymans

09:08 Dec 5, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty / cosmetics
French term or phrase: un soin haute tolérance
Ce soin haute tolérance estompe les rougeurs - mbt aftersun crème
Nadjezda Heymans
verzorging voor de gevoelige huid
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-05 09:14:08 (GMT)
--------------------------------------------------


Dode Zee mineralen en modder voor vette en gevoelige huid
... ZEER GEVOELIG, verzorging met Colostrum voor de allergische en zeer gevoelige
huid. ... Uitstekende verzorging voor de gevoelige, droge of allergische huid. ...
www.dodezee.net/saleenature2.htm - 57k - En cache - Pages similaires

Eucerin
... De beste verzorging voor de gevoelige huid bevat dan ook actieve ingrediënten die
het natuurlijke beschermingsmechanisme van de huid helpen te herstellen en ...
www.eucerin.nl/nieuws/nieuwsapril.htm - 47k - En cache - Pages similaires

SENSITIVE SECRETS - verzorging van gevoelige huid
... 24-uurs verzorging voor een gevoelige huid die naar droogheid neigt. Een gevoelige
huid ten gevolge van innerlijke- en omgevingsfactoren bestaat al tijden. ...
www.janssen-beauty.com/nl/sensitive.htm - 51k - En cache - Pages similaires

Selected response from:

bernadette schumer
Luxembourg
Grading comment
Dank je, precies wat ik zocht!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1huidvriendelijke verzorgingElène Klaren
4 +1verzorging voor de gevoelige huid
bernadette schumer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
verzorging voor de gevoelige huid


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-05 09:14:08 (GMT)
--------------------------------------------------


Dode Zee mineralen en modder voor vette en gevoelige huid
... ZEER GEVOELIG, verzorging met Colostrum voor de allergische en zeer gevoelige
huid. ... Uitstekende verzorging voor de gevoelige, droge of allergische huid. ...
www.dodezee.net/saleenature2.htm - 57k - En cache - Pages similaires

Eucerin
... De beste verzorging voor de gevoelige huid bevat dan ook actieve ingrediënten die
het natuurlijke beschermingsmechanisme van de huid helpen te herstellen en ...
www.eucerin.nl/nieuws/nieuwsapril.htm - 47k - En cache - Pages similaires

SENSITIVE SECRETS - verzorging van gevoelige huid
... 24-uurs verzorging voor een gevoelige huid die naar droogheid neigt. Een gevoelige
huid ten gevolge van innerlijke- en omgevingsfactoren bestaat al tijden. ...
www.janssen-beauty.com/nl/sensitive.htm - 51k - En cache - Pages similaires



bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je, precies wat ik zocht!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elène Klaren: veel beter dan mijn voorstel!!!
2 hrs

neutral  xxxNicolette Ri: er staat niet: pour peaux sensibles
3 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
huidvriendelijke verzorging


Explanation:
de tolerantie van de huid mbt het product is hoog

Elène Klaren
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicolette Ri: of gewoon: wordt goed door de huid verdragen
3 hrs