KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

vie cutanée

Dutch translation: gezonde huid


10:37 Apr 7, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: vie cutanée
Exclusivité XXX, ce concentré physiologique marin contient 104 oligo-éléments nécessaires à la vie cutanée.
Nadjezda Heymans
Dutch translation:gezonde huid
Explanation:
'cutané' = 'van de huid'
Letterlijk dus '[...] noodzakelijk voor het leven van de huid', maar dat lijkt me hier niet echt geschikt als vertaling.
Je zou misschien iets kunnen proberen met:
'[...] bevat 104 oligo-elementen die bijdragen tot een gezonde huid' of '[...] bevat 104 oligo-elementen die uw huid gezond helpen houden'.
Iets in deze stijl misschien?

HTH

Gert
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
Dank je Gert.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4die essentieel zijn voor de huidxxxNicolette Ri
4gezonde huid
GertV


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vie cutanée
gezonde huid


Explanation:
'cutané' = 'van de huid'
Letterlijk dus '[...] noodzakelijk voor het leven van de huid', maar dat lijkt me hier niet echt geschikt als vertaling.
Je zou misschien iets kunnen proberen met:
'[...] bevat 104 oligo-elementen die bijdragen tot een gezonde huid' of '[...] bevat 104 oligo-elementen die uw huid gezond helpen houden'.
Iets in deze stijl misschien?

HTH

Gert

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Dank je Gert.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vie cutanée
die essentieel zijn voor de huid


Explanation:
en dat "leven" laten vallen.
Maar ik ben het ook eens met Gert.

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 103