KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

têtes d'apprentissage

Dutch translation: concentrator/blaasmond voor kappersleerlingen.


14:24 Feb 16, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: têtes d'apprentissage
Séchoir professionnel spécial
têtes d’apprentissage diffusant
une chaleur non agressive.

Het gaat over een haarföhn voor mensen die het kappersvak leren.
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
Dutch translation:concentrator/blaasmond voor kappersleerlingen.
Explanation:
Ik heb in een handleiding voor föhns gezien dat ze het bij die opzetstukken over "concentrator" of "blaasmond" hebben.
Selected response from:

Corella Nijsse
Grading comment
Ik heb er blaasmond van gemaakt. Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3concentrator/blaasmond voor kappersleerlingen.Corella Nijsse
2mondstukken speciaal voor leerlingenxxxNicolette Ri


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
têtes d'apprentissage
mondstukken speciaal voor leerlingen


Explanation:
föhns voor dummies dus? meer kan ik er niet van maken.

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 103

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
têtes d'apprentissage
concentrator/blaasmond voor kappersleerlingen.


Explanation:
Ik heb in een handleiding voor föhns gezien dat ze het bij die opzetstukken over "concentrator" of "blaasmond" hebben.

Corella Nijsse
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Ik heb er blaasmond van gemaakt. Dank je wel!