KudoZ home » French to Dutch » Education / Pedagogy

des programmes à la carte

Dutch translation: studietrajecten/studiepakketten/op maat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:des programmes à la carte
Dutch translation:studietrajecten/studiepakketten/op maat
Entered by: xuomil

20:27 Feb 21, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Education / Pedagogy / education
French term or phrase: des programmes à la carte
Ce type de formation (e-learning) permet aussi la personnalisation des programmes qui deviennent ainsi des programmes à la carte, délivrés en fonction du rythme de chacun.
chacha
studietrajecten/studiepakketten/op maat
Explanation:
"Bij dit soort opleidingen (e-learning) kan men zelf een studiepakket samen stellen, er ontstaan studietrajecten op maat, aangepast aan het eigen studietempo."
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
er bestaan ook opleidingen op maat, maar ik had niet zo ver gedacht. bedankt om de hele zin te vertalen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gepersonaliseerde programma's of programma's naar maatSerge L
4Sorry, in mijn beoordeling van de voorgestelde vetaling van Serge L.Camel
4studietrajecten/studiepakketten/op maatxuomil


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gepersonaliseerde programma's of programma's naar maat


Explanation:
ik denk dat beide mogelijkheden het overwegen waard zijn.

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Camel: Ja, of waarom niet : "programma's à le carte" ?
18 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
studietrajecten/studiepakketten/op maat


Explanation:
"Bij dit soort opleidingen (e-learning) kan men zelf een studiepakket samen stellen, er ontstaan studietrajecten op maat, aangepast aan het eigen studietempo."


    Reference: http://www.evc.nl/leerroute.htm
    Reference: http://www.hhs.nl/personeel/hop4/hop4_311.html
xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 28
Grading comment
er bestaan ook opleidingen op maat, maar ik had niet zo ver gedacht. bedankt om de hele zin te vertalen

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sorry, in mijn beoordeling van de voorgestelde vetaling van Serge L.


Explanation:
Ik bedoelde daar wel degelijk : à lA carte, neem mij deze typefout niet kwalijk a.u.b.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch