KudoZ home » French to Dutch » Electronics / Elect Eng

ordre de coût d’outillage

Dutch translation: materiaalkosten ... in de orde van grootte van ...


18:22 Feb 9, 2012
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
French term or phrase: ordre de coût d’outillage
Context:

"Selon la technique de moulage au sable les coûts de moule restent compétitifs pour de telles
moyennes séries.
Il est inclus dans la présente offre l’étude du boîtier ADF spécifique.
L’ordre de coût d’outillage pour un moule est d’environ 4.000 à 6000 € (utilisable pour 500 à 1000
pièces)."

Ik neem aan dat hier iets als de orde van kosten is bedoeld, maar weet niet hoe ik het het beste kan formuleren.
solejnicz
Netherlands
Dutch translation:materiaalkosten ... in de orde van grootte van ...
Explanation:
De materiaalkosten voor een gietvorm liggen in de orde van grootte van om en nabij de € 4.000 à € 6.000 €.

Dit wat omslachtige 'in de orde van grootte' kan eventueel achterwege worden gelaten of vervangen door 'zo':

Voor een gietvorm liggen de materiaalkosten zo rond de € 4.000 à € 6.000 €.
Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3materiaalkosten ... in de orde van grootte van ...Roy vd Heijden
3 +2kosten voor de aanschaf van .... bedragen ongeveerCarolien de Visser


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kosten voor de aanschaf van .... bedragen ongeveer


Explanation:
Misschien een mogelijkheid

Carolien de Visser
France
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
14 hrs
  -> dank je wel

agree  Sherefedin MUSTAFA
14 hrs
  -> dank je wel

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
materiaalkosten ... in de orde van grootte van ...


Explanation:
De materiaalkosten voor een gietvorm liggen in de orde van grootte van om en nabij de € 4.000 à € 6.000 €.

Dit wat omslachtige 'in de orde van grootte' kan eventueel achterwege worden gelaten of vervangen door 'zo':

Voor een gietvorm liggen de materiaalkosten zo rond de € 4.000 à € 6.000 €.

Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 74
Grading comment
Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: 'in de orde van grootte van' en 'om en nabij' zijn dubbelop, maar verder ben ik het met je eens.
10 hrs

agree  Sherefedin MUSTAFA
11 hrs

agree  Bram Poldervaart
1 day10 hrs