KudoZ home » French to Dutch » Energy / Power Generation

forces

Dutch translation: activa


11:05 Dec 25, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
French term or phrase: forces
Context: "XXX compte la plupart de ses forces chez YYY, qui fait partie des trois premières sociétés de gestion des déchets du pays."

Waar slaat "forces" hier op? Zijn dat de mensen, middelen, ... ?

Dank bij voorbaat

Steven
Steven Mertens
Dutch translation:activa
Explanation:
Ik zou dit algemeen vertalen met "activa". Dat omvat mensen, middelen, afval, .....
Selected response from:

Ballistic
Belgium
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1activa
Ballistic
4middelenxxxblomguib
4krachten
Mariette van Heteren


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
activa


Explanation:
Ik zou dit algemeen vertalen met "activa". Dat omvat mensen, middelen, afval, .....

Ballistic
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariette van Heteren: kan ook!
8 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krachten


Explanation:
zonder verder context weet ik het niet en zou ik een dubbelzinnige term gebruiken als 'krachten'.

Mariette van Heteren
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
middelen


Explanation:
is wat ik er van zou maken... Bonne chance!

xxxblomguib
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch