KudoZ home » French to Dutch » Energy / Power Generation

technologie de la double enveloppe avec espace intérieur sous vide contrôlé

Dutch translation: technologie van dubbelwandige leidingen met gecontroleerd vacuüm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:technologie de la double enveloppe avec espace intérieur sous vide contrôlé
Dutch translation:technologie van dubbelwandige leidingen met gecontroleerd vacuüm
Entered by: jozef-jan markey

09:57 Mar 14, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
French term or phrase: technologie de la double enveloppe avec espace intérieur sous vide contrôlé
De afvalverbrandingsinstallatie van IVAGO in Gent levert stoom aan het nabijgelegen universitair ziekenhuis. Die stoom wordt via warmtewisselaars gebruikt voor verwarming, sterilisatie, in de keuken enz. en keert vervolgens terug naar de verbrandingssite.

Hiervoor wordt gebruikgemaakt van 'la technologie de la double enveloppe avec espace intérieur sous vide contrôlé.'

Volledige zin:

Un système de chauffage urbain enterré reliant IVAGO à l’hôpital UZ Gent et utilisant la technologie de la double enveloppe avec espace intérieur sous vide contrôlé.
Björn Houben
Belgium
technologie van dubbelwandige leidingen met gecontroleerd vacuüm
Explanation:
een ander voorstel
Selected response from:

jozef-jan markey
France
Grading comment
Het is een combinatie van de twee geworden. bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2technologie van dubbelwandige leidingen met gecontroleerd vacuümjozef-jan markey
2dubbele wand met binnenruimte onder gecontroleerd vacuümErik Boers


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dubbele wand met binnenruimte onder gecontroleerd vacuüm


Explanation:
Zoiets?

Erik Boers
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
technologie van dubbelwandige leidingen met gecontroleerd vacuüm


Explanation:
een ander voorstel

jozef-jan markey
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 10
Grading comment
Het is een combinatie van de twee geworden. bedankt!