KudoZ home » French to Dutch » Engineering: Industrial

dossard de sécurité

Dutch translation: veiligheidsrugsteun


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:dossard de sécurité
Dutch translation:veiligheidsrugsteun
Entered by: kalkje

21:04 Nov 18, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / ladders
French term or phrase: dossard de sécurité
l'échelle est équipée d'un dossard de sécurité à renforcements verticaux

voor dossard vind ik alleen rugnummer, wat niet past in deze context.
kalkje
veiligheidsrugsteun
Explanation:
een ladder die in een soort van holle buis zit ingebouwd, de achterkant is een rond geraamte, een soort rugsteun waar je tegen kan leunen en die het risico op een val vermindert
Selected response from:

hilde schuermans
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1veiligheidsrugsteun
hilde schuermans
4rugsteun voor extra veiligheid
peter arnout
4Veiligheidsvest
jenny van driel


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Veiligheidsvest


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-11-18 21:31:07 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, fout geantwoord, ik had de zin niet goed gelezen.

jenny van driel
United States
Native speaker of: Dutch

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
veiligheidsrugsteun


Explanation:
een ladder die in een soort van holle buis zit ingebouwd, de achterkant is een rond geraamte, een soort rugsteun waar je tegen kan leunen en die het risico op een val vermindert

hilde schuermans
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
10 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rugsteun voor extra veiligheid


Explanation:
is "googlebaar"

peter arnout
Belgium
Native speaker of: Dutch