KudoZ home » French to Dutch » Food & Drink

réactivité

Dutch translation: die snel reageren


15:14 Nov 27, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Food & Drink / ravioli
French term or phrase: réactivité
Depuis les origines de la raviole du Dauphiné, ce produit utilise des ressources locales. Les transformateurs ont depuis, et sans discontinuer, toujours privilégié des circuits d’approvisionnement courts avec des fournisseurs locaux, répondant en terme de qualité des produits et de réactivité aux exigences des transformateurs.

Heeft iemand een idee hoe "réactivité" hier vertaald kan worden?
Jan Messchendorp
Netherlands
Dutch translation:die snel reageren
Explanation:
producenten die snel op de markt en nieuwe ontwikkelingen etc. reageren
Selected response from:

Carolien de Visser
France
Grading comment
Bedankt. De formulering van Bieke vind ik ook mooi, maar ik denk dat "réactivité" niet uitsluitend betrekking heeft op de levertijd.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4die snel reagerenCarolien de Visser
3levertijdBieke Bernaert
3beantwoorden aan
peter arnout


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
die snel reageren


Explanation:
producenten die snel op de markt en nieuwe ontwikkelingen etc. reageren

Carolien de Visser
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Bedankt. De formulering van Bieke vind ik ook mooi, maar ik denk dat "réactivité" niet uitsluitend betrekking heeft op de levertijd.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beantwoorden aan


Explanation:
-

peter arnout
Belgium
Works in field
Native speaker of: Dutch

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
levertijd


Explanation:
...die qua productkwaliteit en levertijd voldoen aan de eisen....

Voor het geval je liever geen werkwoord wil gebruiken.

Bieke Bernaert
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch