KudoZ home » French to Dutch » General / Conversation / Greetings / Letters

s'apparier selon une séquence

Dutch translation: volgens een rangorde op elkaar afgestemd


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:s'apparier selon une séquence
Dutch translation:volgens een rangorde op elkaar afgestemd
Entered by: rafw

12:11 Oct 28, 2005
French to Dutch translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
French term or phrase: s'apparier selon une séquence
Les moyens à mettre en place s'apparient selon une séquence précise.
Lincy Luyten
volgens een rangorde met elkaar in overeenstemming gebracht
Explanation:
graag wat meer context (moyens is zeer vaag)

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2005-10-28 13:00:52 GMT)
--------------------------------------------------

/op elkaar afgestemd
Selected response from:

rafw
Grading comment
Ik heb gekozen voor "op elkaar afgestemd". Dank u.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4volgens een rangorde met elkaar in overeenstemming gebracht
rafw
3in een bepaalde volgorde/op een vastgestelde manier toegepastxxxNicolette Ri


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
s'apparier selon une séquence
volgens een rangorde met elkaar in overeenstemming gebracht


Explanation:
graag wat meer context (moyens is zeer vaag)

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2005-10-28 13:00:52 GMT)
--------------------------------------------------

/op elkaar afgestemd

rafw
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ik heb gekozen voor "op elkaar afgestemd". Dank u.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s'apparier selon une séquence
in een bepaalde volgorde/op een vastgestelde manier toegepast


Explanation:
misschien een alternatief

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11