KudoZ home » French to Dutch » IT (Information Technology)

l'accès intelligente à l'information

Dutch translation: gerichte toegang tot informatie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:l'accès intelligente à l'information
Dutch translation:gerichte toegang tot informatie
Entered by: Leo van Zanten

11:51 Dec 5, 2001
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
French term or phrase: l'accès intelligente à l'information
Internet, zoekmachines, informatie vinden op het internet
Rietje
gerichte toegang tot informatie
Explanation:
de zoekmachine is niet zozeer intelligent, danwel produceert gerichte/adequate resultaten.
Selected response from:

Leo van Zanten
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5gerichte toegang tot informatie
Leo van Zanten
4een snelle en doeltreffende ingang tot (de ) informatie
Tea Fledderus
4intelligente toegang tot de informatieSerge L


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intelligente toegang tot de informatie


Explanation:
vb. "Information agents zorgen voor intelligente toegang tot een heterogene verzameling van informatiebronnen."

Succes,

Serge L.


    Reference: http://www.cs.kun.nl/is/edu/stl/archief/arthurm/sbi/MAIoIGaD...
Serge L

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gerichte toegang tot informatie


Explanation:
de zoekmachine is niet zozeer intelligent, danwel produceert gerichte/adequate resultaten.

Leo van Zanten
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een snelle en doeltreffende ingang tot (de ) informatie


Explanation:
misschien wat vrij vertaald, maar ik denk toch dat dit de bedoeling is; snel en doeltreffend.

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 1