KudoZ home » French to Dutch » IT (Information Technology)

transfert de fichiers

Dutch translation: bestandsoverdracht


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:transfert de fichiers
Dutch translation:bestandsoverdracht
Entered by: Dolf Kustermans

07:28 Dec 10, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
French term or phrase: transfert de fichiers
Er is weinig context. Dit komt uit 'strings' voor software.
Dolf Kustermans
Belize
bestandsoverdracht
Explanation:
transfer(t) = overdracht
fichier = bestand
Selected response from:

Elène Klaren
Grading comment
Bedankt Elene, ik heb weinig ervaring met IT-vertalingen en wou absoluut zeker zijn dat het correct vertaald werd. Het komt namelijk vrij vaak voor.

Nogmaals bedankt
Dolf
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bestandoverdracht
bernadette schumer
3bestandsoverdrachtElène Klaren


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bestandsoverdracht


Explanation:
transfer(t) = overdracht
fichier = bestand

Elène Klaren
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Bedankt Elene, ik heb weinig ervaring met IT-vertalingen en wou absoluut zeker zijn dat het correct vertaald werd. Het komt namelijk vrij vaak voor.

Nogmaals bedankt
Dolf

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bestandoverdracht


Explanation:

Mensys Online Shopping (Tel: 023-5482020)
... Andere opties zijn multi-user functionaliteit, NT-logon en logoff, client shutdown,
extra opties voor bestandoverdracht, een Gateway, een client database met ...
shop.mensys.nl/catalogue/mnl_polypm2.html - 23k - En cache - Pages similaires

Lycos Webmaster - Webstarter - Je site publiceren
... Afbeelding 5: Bestandsoverdracht… Als de bestandoverdracht is voltooid, wordt
in het rechterdeelvenster de status van de hostruimte weergegeven, met de ...
webmaster.lycos.nl/webstarter/3/3/ - 23k - En cache - Pages similaires

E-government in de sociale zekerheid: elektronische toepassingen ...
... een vorm van elektronische dienstverlening aan de hand van de portaalsite van de
sociale zekerheid of andere vormen van bestandoverdracht met gestructureerde ...
www.vangool.fgov.be/2/Bijlage020626e-gov2.htm - 40k - En cache - Pages similaires


bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French