KudoZ home » French to Dutch » Law: Contract(s)

avoir à répondre

Dutch translation: zich lenen tot


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:avoir à répondre
Dutch translation:zich lenen tot
Entered by: Kaat

18:17 Sep 24, 2011
French to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / algemene voorwaarden
French term or phrase: avoir à répondre
Il s'interdit de faire toutes les opérations de vente, consignation, nantissement, transport, emprunt ou prêt, dont le matériel aurait à répondre.
Kaat
zich lenen tot
Explanation:
waartoe het materiaal zich zou kunnen lenen.
('aurait' drukt hier een hypothese uit)

Misschien wordt 'répondre' hier gebruikt in de zin van 'convenir pour', 'se prêter à': le materiel répond à toutes les opérations ...
Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
Dank je wel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4overeenstemming dient te worden bereikt
Patricia Tonnaer
3zich lenen totRoy vd Heijden


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overeenstemming dient te worden bereikt


Explanation:
Zie Van Dale.


Example sentence(s):
  • Dus de zin is dan \
Patricia Tonnaer
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zich lenen tot


Explanation:
waartoe het materiaal zich zou kunnen lenen.
('aurait' drukt hier een hypothese uit)

Misschien wordt 'répondre' hier gebruikt in de zin van 'convenir pour', 'se prêter à': le materiel répond à toutes les opérations ...

Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 158
Grading comment
Dank je wel.