KudoZ home » French to Dutch » Law/Patents

une concession a perpetuite

Dutch translation: eeuwigdurende grafrechten


10:01 Nov 21, 2001
French to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
French term or phrase: une concession a perpetuite
cimetery
louis
Dutch translation:eeuwigdurende grafrechten
Explanation:
à perpétuité = eeuwigdurend
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eeuwigdurende vergunningSerge L
4familiegrafxxxblomguib
4eeuwigdurende grafrechtenxxxHenri


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eeuwigdurende grafrechten


Explanation:
à perpétuité = eeuwigdurend


    dico
xxxHenri
PRO pts in pair: 23

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
familiegraf


Explanation:
betekent letterlijk eigenlijk een voor de eeuwigheid toegewezen stuk van de begraafplaats. In praktijk betekent dit dus dat het graf nooit zal geruimd worden en dat het dus om een familiegraf gaat

xxxblomguib
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 45

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eeuwigdurende vergunning


Explanation:
p. ex. "In 1971 werd het nog door Napoleon ingevoerde stelsel van “eeuwigdurende vergunning” afgeschaft."

Serge L.


    Reference: http://www.vtb.be/brusselaanbod/f72.htm
Serge L
PRO pts in pair: 520