KudoZ home » French to Dutch » Law/Patents

prévente

Dutch translation: voorverkoop


06:27 Oct 9, 2001
French to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
French term or phrase: prévente
onderwerp: uitputting van merkrechten.

La marque, en effet, est le premier et le plus efficace instrument de la protection de la propriété intellectuelle. Elle est la garantie de l'authenticité, de la qualité d'un produit pour le consommateur. Elle en assure la prévente, conditionne les investissements et, par-delà, la création.


Alvast bedankt,

Bram
Bram Poldervaart
Dutch translation:voorverkoop
Explanation:
In het Ndl normaal voorverkoop. Het Engelse pre-sales
Selected response from:

Carole Raes
Grading comment
Bedankt, ik had dit antwoord zelf ook al bedacht maar was niet zeker of het hiet past. Heb het toch maar gebruikt.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3voorverkoopCarole Raes
3"voorverkoop"; "verkoop voor lancering"
unibizz


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
voorverkoop


Explanation:
In het Ndl normaal voorverkoop. Het Engelse pre-sales

Carole Raes
PRO pts in pair: 68
Grading comment
Bedankt, ik had dit antwoord zelf ook al bedacht maar was niet zeker of het hiet past. Heb het toch maar gebruikt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  peterver: couldnt be any easier!
3 hrs

agree  Dorien Mobach
22 hrs

agree  Tea Fledderus
2 days 1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"voorverkoop"; "verkoop voor lancering"


Explanation:
betekent uiteraard verkoop voorafgaand aan productlancering; voorverkoop klinkt vlotter maar heeft in feite andere inhoud

unibizz
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 27