KudoZ home » French to Dutch » Management

GAPMO

Dutch translation: Management voor kleine en middelgrote organisaties


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:GAPMO
Dutch translation:Management voor kleine en middelgrote organisaties
Entered by: Evert DELOOF-SYS

00:00 Nov 16, 2001
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Management
French term or phrase: GAPMO
Gestion appliquée aux petites et moyennes organisations.
Kan iemand mij uitleggen wat dit juist is? Bestaat er een equivalent in België?
Benedicte Annys
Management voor kleine en middelgrote organisaties
Explanation:
Een poging :):

GAPMO : Gestion appliquée aux petites et moyennes organisations.

Management/managementtechnieken voor (of: toegepast in) kleine en middelgrote organisaties & ondernemingen.

Een van de doelstellingen van bv. UNIZO (Unie van zelfstandige Ondernemers) bestaat er in managementadvies te verlenen aan KMO's
Hun website: www.kmonet.com

GAPMO is -in F- een optie die je kunt kiezen wanneer je bv. bedrijfspsychologie of -beheer studeert ('beheer toegepast op enz.').


HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Management voor kleine en middelgrote organisaties
Evert DELOOF-SYS
4définition
Marco Vrieling


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
définition


Explanation:
J'ai trouvé la définition:
Gestion Appliquée aux Petites et Moyennes Organisations (GAPMO), développée à NIMES, prépare à l'exercice de fonctions exigeant des aptitudes et des connaissances diversifiées dans le domaine de la direction et de la gestion des organisations.

En anglais: ± BSc for management
L'équivalent belge? Aucune idée...




    Reference: http://www.iut-nimes.fr/textes/18gea.htm
Marco Vrieling
Native speaker of: Native in DutchDutch

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Management voor kleine en middelgrote organisaties


Explanation:
Een poging :):

GAPMO : Gestion appliquée aux petites et moyennes organisations.

Management/managementtechnieken voor (of: toegepast in) kleine en middelgrote organisaties & ondernemingen.

Een van de doelstellingen van bv. UNIZO (Unie van zelfstandige Ondernemers) bestaat er in managementadvies te verlenen aan KMO's
Hun website: www.kmonet.com

GAPMO is -in F- een optie die je kunt kiezen wanneer je bv. bedrijfspsychologie of -beheer studeert ('beheer toegepast op enz.').


HTH


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 28