KudoZ home » French to Dutch » Management

globalement satisfaisant

Dutch translation: een beroep dat over het algemeen voldoening schenkt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:globalement satisfaisant
Dutch translation:een beroep dat over het algemeen voldoening schenkt
Entered by: Evert DELOOF-SYS

16:08 Mar 24, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Management
French term or phrase: globalement satisfaisant
Un métier globalement satisfaisant (titel)

De plus en plus les secrétaires jugent globalement satisfaisant leur métier à travers une participation positive de l'informatique.
Benedicte Annys
een beroep dat over het algemeen voldoening schenkt
Explanation:
is alvast een mogelijkheid.
Indien korter: een over het algemeen voldoening schenkend beroep

Voorbeeld:

of een voldoening schenkend beroep heeft bijgedragen ... (b) stelt een
vragenlijst op over de relevante ... van het onderricht op ...

europa.eu.int/comm/education/poledu/pracgui/nl2.doc

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4een beroep dat over het algemeen voldoening schenkt
Evert DELOOF-SYS
4 -1generally satisfying
Elisabeth Ghysels


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
generally satisfying


Explanation:
would be my suggestion.
Greetings,

Nikolaus


    Reference: http://users.cyberone.com.au/myers/macdonald.html
Elisabeth Ghysels

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Evert DELOOF-SYS: OK indien in het Engels, maar er wordt een vertaling naar het NL gevraagd
1 hr
  -> daar kan ik moeilijk iets tegen in brengen.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een beroep dat over het algemeen voldoening schenkt


Explanation:
is alvast een mogelijkheid.
Indien korter: een over het algemeen voldoening schenkend beroep

Voorbeeld:

of een voldoening schenkend beroep heeft bijgedragen ... (b) stelt een
vragenlijst op over de relevante ... van het onderricht op ...

europa.eu.int/comm/education/poledu/pracgui/nl2.doc

HTH


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 28