KudoZ home » French to Dutch » Medical: Pharmaceuticals

Inconfort urinaire

Dutch translation: Ongemak bij het plassen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Inconfort urinaire
Dutch translation:Ongemak bij het plassen
Entered by: Katrien De Clercq

16:51 Jun 30, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Natuurlijke producten
French term or phrase: Inconfort urinaire
Dit gaat over natuurlijke geneesmiddelen. "Grâce à des solutions naturelles qui répondent à tous les besoins. Ballonnements, articulations douloureuses, bouffées de chaleur, irritation, stockage des graisses, rétention d'eau, inconfort urinaire." Ik weet niet of "inconfort urinaire" hetzelfde zou kunnen betekenen als "incontinentie".

Alvast bedankt!

Katrien
Katrien De Clercq
Pijn of ongemak bij het plassen
Explanation:
Het is geen ontsteking aan de urinewegen, de patiënt heeft gewoon pijn of ongemak bij het plassen.
Selected response from:

Nienke
Germany
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Pijn of ongemak bij het plassen
Nienke
3onvrijwillig urineverlies
Elsowina


Discussion entries: 4





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pijn of ongemak bij het plassen


Explanation:
Het is geen ontsteking aan de urinewegen, de patiënt heeft gewoon pijn of ongemak bij het plassen.

Nienke
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
19 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
onvrijwillig urineverlies


Explanation:
Als ik de opsomming lees, denk ik aan overgangsklachten en in dat rijtje staat vaak ook onvrijwillig urineverlies genoemd. Dit is iets minder sterk dan incontinentie.


    Reference: http://www.webvrouw.nl/urineverlies/
Elsowina
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch