KudoZ home » French to Dutch » Other

Pain Bagnat

Dutch translation: Franse Bol, Pain Bagnat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Pain Bagnat
Dutch translation:Franse Bol, Pain Bagnat
Entered by: Sandra van Bijsterveld

07:31 Nov 12, 2001
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: Pain Bagnat
deel van een menukaart - het is geen Frans brood, want 'Baguette' staat erboven al vermeld
Anneken
Franse Bol, Pain Bagnat
Explanation:
Hoi Anneken,

Mijn eerste reactie is ook laten staan (het is zeker heel lekker), maar ik vond ook Franse bol.

Selected response from:

Sandra van Bijsterveld
Netherlands
Grading comment
Bedankt, ik zal inderdaad gewoon Pain Bagnat laten staan.

Groetjes,

Ann
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Franse Bol, Pain BagnatSandra van Bijsterveld
4Pain BagnatLinda Ferwerda


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pain Bagnat


Explanation:
Ik zou het gewoon pain Bagnat noemen. Het is een Frans broodje met sla, tonijn etc..
Erg lekker!

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Franse Bol, Pain Bagnat


Explanation:
Hoi Anneken,

Mijn eerste reactie is ook laten staan (het is zeker heel lekker), maar ik vond ook Franse bol.




    Reference: http://www.boulangerie.nl/startupframe.htm?http://www.boulan...
Sandra van Bijsterveld
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Bedankt, ik zal inderdaad gewoon Pain Bagnat laten staan.

Groetjes,

Ann