KudoZ home » French to Dutch » Other

un bon niveau en ortographe

Dutch translation: foutloos schrijven


21:23 Feb 26, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: un bon niveau en ortographe
on ne leur demande plus seulement d'avoir un bon niveau en orthographe, mais surtout de pouvoir rédiger des lettres à la demande.
chacha
Dutch translation:foutloos schrijven
Explanation:
Ze moeten niet alleen foutloos kunnen schrijven maar vooral ook een brief kunnen opstellen
Selected response from:

Tea Fledderus
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3foutloos spellenSerge L
4minimum aan spellingsfoutenCamel
4foutloos schrijven
Tea Fledderus
4Het beheersen van de spelling alleen is niet voldoende, ze moeten zonodig ook goed brieven ....xuomil
4goed schrijvenLinda Ferwerda


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
goed schrijven


Explanation:
ze moeten niet alleen goed kunnen schrijven, maar ook brieven kunnen opstellen.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
foutloos spellen


Explanation:
... ze moeten niet alleen foutloos kunnen spellen, maar vooral...

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
19 mins

agree  Bram Poldervaart
1 hr

agree  Ellie Lormans
16 hrs
  -> bedankt allemaal!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Het beheersen van de spelling alleen is niet voldoende, ze moeten zonodig ook goed brieven ....


Explanation:
....kunnen opstellen.(einde zin)




xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foutloos schrijven


Explanation:
Ze moeten niet alleen foutloos kunnen schrijven maar vooral ook een brief kunnen opstellen

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 440

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
minimum aan spellingsfouten


Explanation:
We vragen niet alléén dat ze zich op een taalniveau bevinden waarbij ze een minimum aan spellingsfouten schrijven, maar ook, en vooral, dat ze behoorlijke brieven kunnen opstellen, dit op eenvoudig verzoek.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25