KudoZ home » French to Dutch » Other

formés à l'explication de leur métier

Dutch translation: zijn vaak niet opgeleid om hun beroep uit te leggen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:formés à l'explication de leur métier
Dutch translation:zijn vaak niet opgeleid om hun beroep uit te leggen
Entered by: GertV

21:01 Mar 19, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: formés à l'explication de leur métier
Car si un inérimaire est coatchée, elle est aussi très vite livrée à elle-même. Et puis ceux qui sont chargés de la coatcher ne sont pas souvent formés à la pédagogie ou à l'explication de leur métier.
chacha
zijn vaak niet opgeleid om hun beroep uit te leggen
Explanation:
Ik denk niet dat je het verder moet zoeken.
Want hoewel interim werkkrachten wel een coach krijgen toegewezen, moeten ze al vrij snel op eigen benen leren staan. En bovendien hebben de coaches vaak geen pedagogische vorming of zijn ze niet opgeleid om hun beroep aan anderen uit te leggen.

Dus hoewel er wel een zekere coaching is, vertoont deze nog heel wat gebreken. En een daarvan is dat de coaches hun beroep niet kunnen uitleggen aan anderen, omdat ze daarvoor niet zijn opgeleid.
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bevinden zich niet vaak in de mogelijkheid om de nodige..Camel
4zijn vaak niet opgeleid om hun beroep uit te leggen
GertV


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zijn vaak niet opgeleid om hun beroep uit te leggen


Explanation:
Ik denk niet dat je het verder moet zoeken.
Want hoewel interim werkkrachten wel een coach krijgen toegewezen, moeten ze al vrij snel op eigen benen leren staan. En bovendien hebben de coaches vaak geen pedagogische vorming of zijn ze niet opgeleid om hun beroep aan anderen uit te leggen.

Dus hoewel er wel een zekere coaching is, vertoont deze nog heel wat gebreken. En een daarvan is dat de coaches hun beroep niet kunnen uitleggen aan anderen, omdat ze daarvoor niet zijn opgeleid.

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 147

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bevinden zich niet vaak in de mogelijkheid om de nodige..


Explanation:
beroepsopleiding te verstrekken.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25