KudoZ home » French to Dutch » Other

intégrer les informations générales

Dutch translation: een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:intégrer les informations générales
Dutch translation:een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen
Entered by: xuomil

17:28 Apr 4, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: intégrer les informations générales
une assistante de direction de pouvoir intégrer les informations générales rapidement
chacha
een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen
Explanation:
afhankelijk van de context 1 of 2

Het moet zijn: "doit pouvoir" en niet "de pouvoir"
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1algemene informatie vatten
Elisabeth Ghysels
4"in zich op te nemen "doet mij denken aan het Ancien Régime
Camel
4een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen
xuomil
4de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelen
Camel
4de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelen
Camel


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
algemene informatie vatten


Explanation:
vatten geeft ongeveer hetzelfde weer als intégrer, maar 'begrijpen' of 'verwerken' zijn eenvoudigere alternatieven.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karel Theys
51 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelen


Explanation:
"behandelen" kan hier een ruimer omvattende vertaling zijn dan "integreren" , spijtig echter dat de gegeven context nogal beperkt is.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelen


Explanation:
"behandelen" kan hier een ruimer omvattende vertaling zijn dan "integreren" , spijtig echter dat de gegeven context nogal beperkt is.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen


Explanation:
afhankelijk van de context 1 of 2

Het moet zijn: "doit pouvoir" en niet "de pouvoir"

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

1 day 22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"in zich op te nemen "doet mij denken aan het Ancien Régime


Explanation:
nu bestaan er al computers.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25