KudoZ home » French to Dutch » Other

Tarif dégressif selon la quantité de travail confiée

Dutch translation: degressief tarief of kwantumkorting

13:50 Jan 17, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: Tarif dégressif selon la quantité de travail confiée
Dans une offre client. Pour dire plus la qté de mots à traduire est élevée, moins il paye.
Elisabeth Toda-v.Galen
France
Dutch translation:degressief tarief of kwantumkorting
Explanation:
Je kunt een degressief tarief toepassen of een kwantumkorting geven.

Geef beide termen in op google en je krijgt massa's antwoorden.
Selected response from:

Inez Falleyn
Belgium
Grading comment
Bedankt
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Het tarief neemt trapsgewijs af naarmate de hoeveelheid werk toeneemt
Els Peleman
4degressief tarief of kwantumkorting
Inez Falleyn


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
degressief tarief of kwantumkorting


Explanation:
Je kunt een degressief tarief toepassen of een kwantumkorting geven.

Geef beide termen in op google en je krijgt massa's antwoorden.

Inez Falleyn
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Bedankt

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Het tarief neemt trapsgewijs af naarmate de hoeveelheid werk toeneemt


Explanation:
ou simplement

hoe groter de hoeveelheid werk (of hoe groter de vertaling), hoe lager het tarief.

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Benny Raemaekers
17 mins