KudoZ home » French to Dutch » Other

Cette crème redimensionne le maillage de la peau

Dutch translation: deze crème herstelt de huidstructuur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Cette crème redimensionne le maillage de la peau
Dutch translation:deze crème herstelt de huidstructuur
Entered by: Tea Fledderus

14:24 Dec 1, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: Cette crème redimensionne le maillage de la peau
Nieuwe antirimpel crème
Nadjezda Heymans
deze crème herstelt de huidstructuur
Explanation:
lijkt me ook een mogelijkheid
Selected response from:

Tea Fledderus
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2deze crème herstelt de huidstructuur
Tea Fledderus
5Deze crème herbewerkt de huidporiënKarina Vermeylen


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Deze crème herbewerkt de huidporiën


Explanation:
misschien is er een andere vertaling voor 'redimensionne'. Dit kan alleen maar blijken uit de gehele context.

Karina Vermeylen
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 15

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deze crème herstelt de huidstructuur


Explanation:
lijkt me ook een mogelijkheid

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 440

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  moya
20 mins

agree  xxxNicolette Ri
45 mins