KudoZ home » French to Dutch » Other

Centre Pilote

Dutch translation: centre pilote


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Centre Pilote
Dutch translation:centre pilote
Entered by: Tea Fledderus

11:09 Dec 18, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: Centre Pilote
In een adres bijv. Centre Pilote, 18 Rue 4 Janvier, Paris
Nadjezda Heymans
centre pilote
Explanation:
ik zou het niet vertalen!
Selected response from:

Tea Fledderus
Grading comment
dank je!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3centre pilote
Tea Fledderus
4pilootcentrum
bernadette schumer
4Meer context nodigElène Klaren


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Meer context nodig


Explanation:
Een centre pilote is een proef- of "pilot" (E) of test"plaats" van iets. Kan van alles zijn.Om erachter te komen wat dat is, zijn meer gegevens nodig...


    Reference: http://google.fr
Elène Klaren
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 174

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pilootcentrum


Explanation:
Technische haalbaarheidsstudie gevolgd door de installatie van een prototype van telemammografieoplossing tussen twee pilootsites in Brussel die over een aansluiting op het IRISnet-netwerk beschikken: het pilootcentrum voor eerste lezing, bijvoorbeeld, de Site Molière Longchamps of het Centre Hospitalier Etterbeek-Ixelles, terwijl het Institut Jules Bordet het centrum voor tweede lezing zou worden.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 11:33:32 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cibg.irisnet.be/ci/NL/Departementen/Telemat/Proje...

NB : als het in een adres staat, zou ik het zeker niet vertalen...

bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French
PRO pts in pair: 250

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxNicolette Ri: in NL een testcentrum; in een adres inderdaad niet vertalen
2 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
centre pilote


Explanation:
ik zou het niet vertalen!

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 440
Grading comment
dank je!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lien: si c'est dans l'adresse, pourquoi le traduire ?
3 hrs

agree  moya
7 hrs

agree  Elène Klaren
22 hrs