KudoZ home » French to Dutch » Other

service territorial de la pêche

Dutch translation: territoriale dienst voor de visvangst of visserij


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:service territorial de la pêche
Dutch translation:territoriale dienst voor de visvangst of visserij
Entered by: Thijs van Dorssen

05:48 Oct 14, 2001
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: service territorial de la pêche
Ik dacht aan territoriale dienst voor de visvangst. Iemand andere suggesties?

Het gaat om de dienst van Frans Polynesië die o.a. de parelvisserij promoot.
jviaene
territoriale dienst voor de visvangst of visserij
Explanation:
Ik ben het helemaal met je eens en ik zou er geen echt betere vertaling voor weten.

Je kunt er nog een beetje aan vijlen

Plaatselijke, lokale visserijdienst

Visserijdienst voor dit gebiet

maar meer ook niet.

Groeten
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2territoriale dienst voor de visvangst of visserij
Thijs van Dorssen
4territoriaalpeterver


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
territoriale dienst voor de visvangst of visserij


Explanation:
Ik ben het helemaal met je eens en ik zou er geen echt betere vertaling voor weten.

Je kunt er nog een beetje aan vijlen

Plaatselijke, lokale visserijdienst

Visserijdienst voor dit gebiet

maar meer ook niet.

Groeten

Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marco Vrieling
1 hr
  -> Tnx Marco,

agree  Tea Fledderus
6 hrs
  -> Tnx Tea,

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
territoriaal


Explanation:
vind je keuze voor territoriaal wel de beste- zo houdt je ook de link met
'territoire outre-mer'

er wordt ook gesproken van :De overzeese gebieden en de territoriale wateren van Frankrijk (zie website)




    Reference: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/fiscleeg.htmhttp://
peterver