KudoZ home » French to Dutch » Other

club

Dutch translation: club


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:club
Dutch translation:club
Entered by: Thijs van Dorssen

09:21 Oct 16, 2001
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: club
Ook hier gaat het over de skisport. Overdag kun je skiën en 's avonds uitgaan. Kan je dat gewoon vertalen door club? De hele tekst gaat trouwens over skiën, dus denk ik niet dat je moet specifiëren door "skiclub" te zeggen.
jviaene
club
Explanation:
Gewoon club, hè? Meer hoef je niet te zeggen.



Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1disco(theek)peterver
4club
Thijs van Dorssen


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
club


Explanation:
Gewoon club, hè? Meer hoef je niet te zeggen.





Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
disco(theek)


Explanation:
natuurlijk subjectief- maar club vind ik dat je lidmaatschap moet hebben-niet iedereen mag zomaar binnen...

peterver

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus: Ik ken de context niet maar gaat het hier over de term après-ski ?
8 mins
  -> apres-ski is na het skien(late namiddag...) - niet echt 'nachtleven' dacht ik...