KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

hublot

Dutch translation: wandverlichting / muurverlichting / wandlamp


01:39 Nov 8, 2001
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: hublot
Hublot type Chartres avec polycarbonate noir 75 w fluo de marque SARLAM ou équivalent
Anneken
Dutch translation:wandverlichting / muurverlichting / wandlamp
Explanation:
misschien gaat het eerder om verlichting en vind je inspiratie bij een van de bovenstaande termen.

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt! (Beter laat dan nooit)

Groetjes,

Anneken
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5patrijspoort/venster/laadvensterEveline Rerren
4wandverlichting / muurverlichting / wandlampSerge L


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
patrijspoort/venster/laadvenster


Explanation:
afhankelijk van de context - indien het één of ander huishoudtoestel betreft (oven, wasmachine, etc.) is laadvenster de juiste vertaling

Eveline Rerren
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 31

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wandverlichting / muurverlichting / wandlamp


Explanation:
misschien gaat het eerder om verlichting en vind je inspiratie bij een van de bovenstaande termen.

Serge L.


    Reference: http://www.lichtwinkel.nl/Willemset_serie_Bloem.htm
    Reference: http://ecohouse.greenpeace.be/Eco_NL/bijlagen/spaarlampen.ht...
Serge L
PRO pts in pair: 520
Grading comment
Bedankt! (Beter laat dan nooit)

Groetjes,

Anneken