KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

pompe utilitaire submersible

Dutch translation: dompelpomp


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pompe utilitaire submersible
Dutch translation:dompelpomp
Entered by: Wouter van Kampen

09:56 Dec 14, 2001
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: pompe utilitaire submersible
benaming pomptype
Philip Coucke
dompelpomp
Explanation:
dompelpomp

Ik zou "utilitaire" gewoon weglaten en volstaan met alleen de term dompelpomp. Pompen voor algemeen gebruik van dit type (zie url en het betreffende plaatje in de pdf) worden in Nederland gewoon "dompelpomp" genoemd.
Selected response from:

Wouter van Kampen
Thailand
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dompelpomp
Wouter van Kampen
4onderwaterpomp
Egmont


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onderwaterpomp


Explanation:
vid. refs.


    Reference: http://www.kramerswoordenboeken.nl
Egmont
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dompelpomp


Explanation:
dompelpomp

Ik zou "utilitaire" gewoon weglaten en volstaan met alleen de term dompelpomp. Pompen voor algemeen gebruik van dit type (zie url en het betreffende plaatje in de pdf) worden in Nederland gewoon "dompelpomp" genoemd.


    Reference: http://www.redlionmixers.com/pdfs/232336R5_Red_Lion_Pumps_Bu...
Wouter van Kampen
Thailand
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 96