KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

susceptibles de se présenter aux limites des domaines

Dutch translation: technische problemen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:susceptibles de se présenter aux limites des domaines
Dutch translation:technische problemen
Entered by: Marianne Sluyter

10:32 Jan 11, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: susceptibles de se présenter aux limites des domaines
Le Vendeur doit en outre résoudre lui même toutes les difficultés d'ordre techniques susceptibles de se présenter aux limites des domaines qui sont de son ressort.

In hoeverre moet de verkoper de technische problemen verhelpen?
Marianne Sluyter
technische problemen
Explanation:
De verkoper moet bovendien zelf alle technische problemen verhelpen die zich kunnen voordoen en die binnen zijn bevoegdheid vallen.

Het gaat dus bijv. om problemen waarvoor hij een opleiding gevolgd heeft.

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4technische problemenSerge L
4de verkoper moet zelf de problemen verhelpen
Madeleine van Zanten


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de verkoper moet zelf de problemen verhelpen


Explanation:
die in de grensgebieden van zijn ressort zouden kunnen voorkomen

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
technische problemen


Explanation:
De verkoper moet bovendien zelf alle technische problemen verhelpen die zich kunnen voordoen en die binnen zijn bevoegdheid vallen.

Het gaat dus bijv. om problemen waarvoor hij een opleiding gevolgd heeft.

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520
Grading comment
Bedankt!