KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

groupes optiques arrière

Dutch translation: blok met de achterlichten


09:52 Jan 23, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: groupes optiques arrière
Item in lijst (Bij bestelwagen FIAT).

(sorry, het is nogal dringend... de deadline is vervroegd)
Hans Hereijgers
Dutch translation:blok met de achterlichten
Explanation:
het gaat om de twee bloks achteraan met achterlicht, richtingaanwijzer, achteruitrijlicht, stoplicht, mistlampen e.d.

Weet niet of er een specifieke term voor bestaat...

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lichtgroep/verlichtingsgroep/verlichtings-unit achter
Wouter van Kampen
4optische groepen achterLinda Ferwerda
4blok met de achterlichtenSerge L
4rear light groupsStephen Finch


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rear light groups


Explanation:
presuming this is an automotive translation

Stephen Finch
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Serge L: doesn't sound very Dutch to me...
3 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blok met de achterlichten


Explanation:
het gaat om de twee bloks achteraan met achterlicht, richtingaanwijzer, achteruitrijlicht, stoplicht, mistlampen e.d.

Weet niet of er een specifieke term voor bestaat...

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520
Grading comment
Bedankt allemaal!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
optische groepen achter


Explanation:
Ik weet het, het is een letterlijke vertaling. Op Google kom ik tegen dat de eerste groep bijvoorbeeld de koplampen voor zijn.

Ik weet niet of je er iets aan hebt. Het is een gok!


Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lichtgroep/verlichtingsgroep/verlichtings-unit achter


Explanation:
"rear light group"
Evt. achterste verlichtingsgroep


Wouter van Kampen
Thailand
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 96