KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

chassis-auvent maxi 15

Dutch translation: chassis met overstek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:chassis-auvent maxi 15
Dutch translation:chassis met overstek
Entered by: AnnekeHC

10:25 Jan 23, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: chassis-auvent maxi 15
Uitvoering Fiat bestelwagen

chassis/schutbord-versie?

Alvast bedankt!
Hans Hereijgers
chassis met overstek
Explanation:
gewoon gegokt.
Luifel past hier niet (zit immers bovenaan), maar ik denk bijv. aan het soort wagens dat op het Franse platteland langs komt met brood of vlees.
Selected response from:

AnnekeHC
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3jalouzie,luchtinlaat, paravan van carrosserie
Tea Fledderus
2chassis met overstekAnnekeHC


  

Answers


1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
chassis met overstek


Explanation:
gewoon gegokt.
Luifel past hier niet (zit immers bovenaan), maar ik denk bijv. aan het soort wagens dat op het Franse platteland langs komt met brood of vlees.

AnnekeHC
PRO pts in pair: 17

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jalouzie,luchtinlaat, paravan van carrosserie


Explanation:
auvant opgezocht in een auto-woordenboek.
Ik vond nog wel het woord "chassis avant" = subframe aan voorkant van auto, maar ik neem aan dat er geen schrijffout is gemaakt.

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 440